Asistent manager import/export
                
                                      - Auto
 
                                    -                       Suceava,
                                        Suceava, RO
 
								
							
						
					
				
				
			
		
	
 
Asistent manager import/export
- Auto
 - Suceava, Suceava, RO
 
            
            Cerințe:
Limba engleza nivel mediu, orice altă limbă străina constituie un avantaj;
Cunoștințe medii de operare Microsoft Office;
Disponibilitate de călătorii;
Persoană adaptabilă, dinamică și cu orientare către business;
Candidatul ideal : proaspăt absolvent de studii universitare, dorește să înceapă o carieră asistent manager într-o companie de top în domeniu.
Responsabilități:
Efectuează operațiuni în baza de date internă cu privire la activitatea de import/export:
Introduce comenzile de transport;
Introduce prețurile stabilite cu furnizorii și clienții;
Extrage și editează rapoartele de recepție;
Verifică realizarea recepțiilor și a comenzilor;
Alte operațiuni în sistemul informatic intern, operațiuni office:
Caută în permanență furnizori și clienți noi online;
Promovează pe diverse canale compania și produsele, caută oportunități de business conexe;
Poate participa la târguri, deplasări la furnizori/client.
Beneficii:
Salariu motivant și bonusuri de performanță;
Mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică;
Suport și asigurarea integrării rapide în activitate.
Posibilitatea de avansare.
              
                              
            
          
          
          
          Limba engleza nivel mediu, orice altă limbă străina constituie un avantaj;
Cunoștințe medii de operare Microsoft Office;
Disponibilitate de călătorii;
Persoană adaptabilă, dinamică și cu orientare către business;
Candidatul ideal : proaspăt absolvent de studii universitare, dorește să înceapă o carieră asistent manager într-o companie de top în domeniu.
Responsabilități:
Efectuează operațiuni în baza de date internă cu privire la activitatea de import/export:
Introduce comenzile de transport;
Introduce prețurile stabilite cu furnizorii și clienții;
Extrage și editează rapoartele de recepție;
Verifică realizarea recepțiilor și a comenzilor;
Alte operațiuni în sistemul informatic intern, operațiuni office:
Caută în permanență furnizori și clienți noi online;
Promovează pe diverse canale compania și produsele, caută oportunități de business conexe;
Poate participa la târguri, deplasări la furnizori/client.
Beneficii:
Salariu motivant și bonusuri de performanță;
Mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică;
Suport și asigurarea integrării rapide în activitate.
Posibilitatea de avansare.
                       Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !