Coordonator atelier

Coordonator atelier

  • Administrativ / Logistică
  • Mureș, RO

Responsabilități legate de ACTIVITĂȚI

Asumare proiecte și planuri de la Management
o Analiza și verificarea proiectelor și lucrărilor
o Propunere modificări, îmbunătățiri în detaliile proiectelor și lucrărilor
Organizare și planificare proiect pe termene, durate, ținte intermediare:
o Necesar materiale, componente, piese, echipamente, etc.
o Planificare logistică: transporturi, livrări, recepții
o Necesar forță de lucru: personal implicat
o Transmitere planificare spre management și personal atelier
Planificare lucrări în avans și revizuire cu Management
o 1 zi (ce facem mâine) – pentru coordonare activități curente și
personal
o 1 săptămână (ce facem săptămâna viitoare) – pentru coordonare
logistică, pregătire resurse, coordonare cu furnizori
Coordonare activități ZILNIC
o Ședință de lucru zilnică
o Atribuirea responsabilităților către fiecare angajat.
o Verificare lucrări în execuție, personal, termene
Gestionare atelier
o Curățenie, organizare, optimizare, îmbunătățire.
Responsabilități legate de PERSONAL




Gestionare program de lucru, zile libere, concedii, recuperări, etc.
Gestionare cerințe personale: scule, mașini, unelte, materiale, etc.
Transfer gestiune și responsabilitate scule, materiale, inventare către
personal – înlocuire/ impunere defecte și lipsuri.
Gestionare la nivel de bază a nelămuririlor tehnice sau a clarificărilor
necesare personalului.
Practic, Coordonatorul Atelierului acționează ca interfață între Management și
personalul atelierului. El primește de la management responsabilități și le distribuie/
coordonează personalul atelierului. El preia de la personalul atelierului necesare, cerințe,
etc. și le trimite spre Management.
fulltime

Mureș, RO

Aptitudini / abilităţi

  • Administrative

Crează-ţi contul

Renunță